OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Sídlo firmy:

Blanka Bilíková - SafeArt

687 37  Polešovice 608

IČ: 41007620

DIČ: CZ6052091199

www.safeart.cz 

kontaktní osoba:  Miroslav Váňa, telefon: +420 775 775 991, e-mail: vana@safeart.cz

 

Provozovna:  Blanka Bilíková - SafeArt, Lesní 25 , 695 03  Hodonín 

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu vznikají mezi prodávajícím a kupujícím vzájemná práva a povinnosti.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po jeho úplném zaplacení.

Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci tohoto eShopu, dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a nákupech. Prodávající garantuje, že neposkytuje osobní data kupujícího žádné třetí osobě. 
 

OBJEDNÁVKA

Podmínkou pro naplnění platnosti internetové objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů uvedených v objednávkovém formuláři.

Potvrzení objednávky je kupujícímu zasláno obratem.

Objednávky vyřizujeme pouze v pracovních dnech (Po-Pá), dle našich provozních možností a otvírací doby naší kamenné prodejny :

Po, Út, Čt - 7:30 - 16:30, St - 7:30 - 17:00, Pá - 7:30 -15:00.

 

ZPŮSOB DODÁNÍ

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravních společností - obchodní balíky ( viz nabídka nákupního košíku ).

 

Ceny za odeslání balíku přepravních společností:

PPL - firemní balík ...  127,00 Kč včetně DPH

PPL - soukromý balík ... 139,00 Kč včetně DPH

ČESKÁ POŠTA - balík do ruky ... 199,00 včetně DPH

 

 

MOŽNOSTI PLATBY:

- dobírkou  (platba při převzetí balíku)

- převodem na účet  - bez poplatku (platba předem na náš účet - následné zaslání zboží)

- osobním odběrem - bez poplatku ( na naší provozovně )

 

V případě zaslání na dobírku účtujeme navíc doběrečné :

1 - 5 000,- Kč  ... 35,00 Kč včetně DPH

5001 - 20 000,- Kč ... 65,00 Kč včetně DPH

20 001 - 50 000,- Kč ... 100,00 Kč včetně DPH

Přesnou cenovou relaci naleznete přímo v objednávkovém formuláři, kde si zvolíte variantu dle požadavků.

 

V objednávce je třeba označit  1) způsob doručení zboží

                                                    2) typ platby

(přesným označením obou údajů předejdete zbytečným průtahům při vyřizováním objednávky)

 

DODACÍ DOBA

Dodací lhůty jsou uvedeny v profilech konkrétního výrobku a odvíjejí se dle aktuální skladové dostupnosti (cca 3 - 21 dnů, není-li uvedeno jinak). U zakázkové výroby pracovních oděvů 4-6 týdnů.

Zboží, u kterého je uvedena dostupnost - SKLADEM - expedujeme do 2 pracovních dnů (týká se objednávek na dobírku). V případě, že dojde k náhlému vyprodání zásob, kupujícího neprodleně kontaktujeme.

 

CENY

Uváděné ceny jsou maloobchodní, včetně DPH a bez dopravy a platí jen pro internetový prodej.

Po rozkliknutí dané položky je vždy zobrazena cena bez DPH a cena včetně DPH.

Zboží kde není uvedena cena, není skladem a v dané době není možno objednat. Pro bližší informace nás kontaktujte na e-mail  vana@safeart.cz .

Velkoobchodní ceny dohodou - kontaktujte nás na e-mail  vana@safeart.cz .

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu lze do 14-ti dnů od doručení kupujícímu vrátit bez udání důvodů.

Zboží doručte zpět prodávajícímu ( NE na dobírku!! ) .

Pro usnadnění dohledání podkladů pro vyřízení  - NENÍ PODMÍNKOU - vyplňte prosím číslo dodacího listu, data nákupu a případně číslem bankovního účtu kupujícího, na který bude vrácena částka  za zboží. 

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží dle § 1829 odst. 1 OZ musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě dotčené smlouvy získal, a to včetně např. dárků. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu a vrátit tak spotřebiteli takto sníženou kupní cenu dle § 1833 OZ. 

Komentář:  Spotřebitel dle ust. 1833 občanského zákoníku pouze odpovídá podnikateli za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Aby se spotřebitel obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, měl by s ním nakládat a zkontrolovat je jen takovým způsobem, jaký by mu byl umožněn v prodejně "

Formulář ke stažení:  odstoupení od smlouvy - www.pdf   nebo  http: 

Kupujícímu bude na uvedený účet vrácena cena za zboží spolu s náklady na dopravu zboží ke kupujícímu.

Výměna velikostí se řeší individuálně - dle aktuálních skladových zásob.

 


 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Veškeré osobní údaje, které nám poskytnete, budou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány pouze v počítačovém systému a budeme s nimi nakládat jako s chráněnými informacemi v souladu s platnými právními předpisy. 

Pokud nám tedy svěříte své jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a emailovou adresu, je ochrana Vámi zadaných údajů zajištěna v souladu s příslušnými právními předpisy (zejména zákonem č.101/2000 Sb.). Na Vaši žádost v e-mailové, nebo písemné formě však budou ze systému vymazány. 

 

REKLAMACE A ZÁRUKA

Na zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou s kupujícím a v souladu s platným právním řádem.

Místo pro uplatnění reklamace:  Blanka Bilíková - SafeArt, Lesní 25, 695 03  Hodonín

 

Odpovědnost za vady

Zboží zakoupené kupujícím musí mít požadovanou kvalitu a musí odpovídat závazným technickým normám. Za skryté vady, které má prodávané zboží při převzetí kupujícím, odpovídá prodávající.

U zboží již použitého prodávající neodpovídá za vady vzniklé nesprávným užíváním a opotřebením zboží. V případě zboží prodávaného se slevou prodávající neodpovídá za vady pro něž byla sleva sjednána.

 

Záruční doba

Zaruční doba na zakoupené zboží je 24 ( slovy dvacetčtyři ) měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Pokud je na prodávaném zboží, na jeho obale nebo v návodu k němu přiloženém vyznačena lhůta použitelnosti, zaruční doba nekončí před uplynutím doby použitelnosti.

Reklamaci je nutno uplatnit ihned při zjištění vzniklé vady. Pokud bude kupující užívat zboží dále s vadou a tím zabrání okamžitému zjištění a následně odstranění vady, reklamace nebude uznána.

Právo na reklamaci zboží zaniká nebylo –li uplatněno v záruční době.

 

Uplatnění reklamace 

Kupující má právo uplatnit reklamaci v místě, kde bylo zboží zakoupeno ( v otvírací době prodejny)

Místo pro uplatnění reklamace:  Blanka Bilíková - SafeArt, Lesní 25, 695 03  Hodonín

Reklamaci převezme odpovědný vedoucí prodejny nebo jím pověřený pracovník.

Vyřízení reklamace na straně prodávajícího nesmí přesáhnout dobu 30ti ( slovy třiceti ) dnů .

 

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  b) výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.

 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 796/44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz


EET - INFORMAČNÍ POVINOST POPLATNÍKA:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající  povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce

online; v případě technického výpadku  pak nejpozději do 48 hodin.

truck.svg

Doprava po celé ČR

Vaši zásilku doručíme bezpečně po celé republice

thirty.svg

1992 založena firma

Pracovní oděvy a sortiment OOPP prodáváme od roku 1992

customer-support.svg

Zákaznická podpora

Jsme dostupní na telefonu i emailu každý den v otevíracích hodinách

checklist.svg

Vlastní šicí dílna

Nabízíme šití pracovních OOPP oděvů na zakázku

truck.svg

Reklamní potisk nebo výšivka

U nás zakoupené zboží je možno opatřit logem firmy